Dobré ráno, opravdu jste mi pomohla, nevěřila jsem, že to opravdu všechno odstraní 😉 Děkuji, jste laskavá. I vám přeji krásný den 💐🍀❤️
Obchodní podmínky B2B
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO E-SHOP
Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „Podmínky") se řídí všechny kupní smlouvy uzavírané mezi společností Perfektně uklizeno, s.r.o., se sídlem Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10, IČO 22244239, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 412285, e-mail info@perfektneuklizeno.cz, telefonní číslo 776 018 754 (dále jen jako „Prodávající”) a třetími osobami, které jsou podnikateli ve smyslu § 420 a násl. zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Kupující“), na základě kterých Prodávající dodává Kupujícímu zboží ze svého sortimentu. Tyto obchodní podmínky se nevztahují na smluvní vztahy se spotřebiteli.
Podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Kupujícího a Prodávajícího vzniklá v souvislosti nebo na základě těchto kupních smluv (dále jen „Smlouva“) uzavřených prostřednictvím E-shopu Prodávajícího na webových stránkách www.perfektneuklizeno.cz (dále jen „E-shop“). Smlouvy jsou uzavírány za pomoci prostředků komunikace na dálku – distančním způsobem v prostředí B2B E-shopu prodávajícího, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní E-shopu“).
Informace o zpracování osobních údajů Kupujícího jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů na webových stránkách www.perfektneuklizeno.cz.
Veškeré právní vztahy vzniklé v souvislosti se Smlouvou se řídí právním řádem České republiky, zejména Občanským zákoníkem. Tyto Podmínky jsou základními podmínkami prodeje zboží Prodávajícího a pokud se odchylují od dispozitivních právních norem právního řádu České republiky, mají před těmito normami přednost. Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Případné odlišné podmínky Kupujícího jsou platné jen v případě výslovného písemného souhlasu Prodávajícího. Odchylná ujednání v jednotlivých smlouvách uzavíraných mezi Prodávajícím a Kupujícím (kupní smlouva, rámcová kupní smlouva, smlouvy o partnerství, smlouvy o spolupráci apod.) mají před těmito Podmínkami přednost. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
-
NĚKTERÉ DEFINICE
-
Kupní cena je finanční částka, kterou bude Prodávající hradit za Zboží;
-
Cena za dopravu je finanční částka, kterou bude Prodávající hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
-
Celková cena je součet Kupní ceny a Ceny za dopravu;
-
DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů České republiky;
-
Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů na Konečnou cenu;
-
Objednávka je závazný návrh Kupujícího na uzavření Smlouvy s Prodávajícím;
-
Uživatelský účet je účet zřízený na webovém rozhraní E-shopu na základě Kupujícím sdělených údajů, který umožňuje uzavírání Smluv prostřednictvím komunikace na dálku, uchování zadaných údajů, historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
-
Kupující je osoba, která je podnikatelem ve smyslu § 420 a násl. zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník nakupující na E-shopu;
-
Zboží jsou veškeré movité věci ze sortimentu Prodávajícího, které lze nakoupit na E-shopu.
-
OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
-
Koupě Zboží (a tedy uzavření Smlouvy) je možné pouze přes webové rozhraní E-shopu.
-
Při nákupu Zboží je povinností Kupujícího poskytnout Prodávajícímu úplné, pravdivé a správné informace. Informace, které Kupující poskytl Prodávajícímu v Objednávce jsou považovány za pravdivé a správné.
-
Objednávkou Zboží se potvrzuje, že za Kupujícího jsou oprávněny jednat veškeré osoby nacházející se na jeho provozovně nebo v jiném jím uvedeném místě dodání, zejména jeho zaměstnanci, přičemž tyto osoby jsou oprávněny za Kupujícího s Prodávajícím vstupovat do smluvních vztahů, uznávat závazky, přebírat dodané Zboží, potvrzovat dodací listy, faktury atd.
-
UZAVŘENÍ SMLOUVY
-
Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce.
-
Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradí Kupující.
-
K uzavření Smlouvy dojde na základě Objednávky Kupujícího vytvořené v prostředí E-shopu. V případě registrovaného uživatele tak může být učiněno prostřednictvím jeho uživatelského účtu na E-shopu. Objednávka musí obsahovat následující údaje:
-
Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu Kupující označí Zboží, o jehož nákup má zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“)
-
Informace o Kupní ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Kupní ceně, Ceně za dopravu a Konečné ceně budou uvedeny automaticky na základě Kupujícím zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
-
Identifikační, fakturační a kontaktní údaje Kupujícího potřebné ke splnění Smlouvy, včetně doručení Zboží a vyúčtování Celkové ceny; zejména tedy název společnosti / jméno, příjmení, sídlo, IČO, DIČ, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
-
V průběhu tvorby Objednávky může Kupující až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Stisknutím tlačítka „Objednat s povinností platby“ dojde k dokončení a odeslání závazné Objednávky Prodávajícímu. Před stisknutím uvedeného tlačítka je nejprve nutno potvrdit seznámení se a souhlas s Podmínkami a Zásadami zpracování osobních údajů Prodávajícího prostřednictvím zatrhávacích tlačítek. V opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. Zaslaná Objednávka je ze strany Kupujícího závazná a nelze ji odvolat.
-
Objednávku Kupujícího Prodávající v co nejkratší době od doručení potvrdí zprávou odeslanou na e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Doručením Potvrzení Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím.
-
Mohou nastat případy, kdy Prodávající nebude moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy Kupující objedná větší počet kusů Zboží, než kolik je ze strany Prodávajícího umožněno. Informace o maximálním počtu Zboží je vždy uvedena v rámci E-shopu před učiněním Objednávky. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který Prodávající nebude moci Objednávku potvrdit, Prodávající o tom Kupujícího neprodleně informuje, případně mu zašle nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Kupující písemně (včetně formy e-mailové zprávy) potvrdí tuto pozměněnou nabídku Prodávajícího.
-
V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Kupní cena, není Prodávající povinen Zboží za tuto Kupní cenu dodat ani v případě, kdy potvrdil Objednávku, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Prodávající Kupujícího bezodkladně informuje a zašle mu nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Za zjevnou chybu v Kupní ceně se považuje například situace, kdy Kupní cena neodpovídá ceně obvyklé nebo chybí či přebývá cifra. V případě, že Kupující nabídku Prodávajícího neakceptuje, má Prodávající právo od Smlouvy odstoupit.
-
Okamžikem uzavření Smlouvy vzniká Kupujícímu závazek k zaplacení Celkové ceny.
-
V některých případech může Prodávající na nákup Zboží umožnit využití slevy (např. ve formě slevového kódu). Pro poskytnutí slevy je třeba v rámci návrhu Objednávky vyplnit údaje o této slevě do předem určeného pole. V případě, že tak Kupující neučiní, nemůže se později poskytnutí slevy na dané Zboží domáhat.
-
UŽIVATELSKÝ ÚČET
-
Na základě registrace v rámci E-shopu může Kupující přistupovat do svého Uživatelského účtu.
-
Při registraci Uživatelského účtu je povinností Kupujícího uvést úplné, správné a pravdivé zadávané údaje a v případě změny je bez zbytečného odkladu aktualizovat.
-
Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Je povinností Kupujícího tyto přístupové údaje chránit a neposkytovat třetím osobám. Veškeré jednání, které Kupující prostřednictvím Uživatelského účtu učiní, považuje Prodávající za jednání Kupujícího, případné zneužití přístupových údajů tedy nemá vliv na platnost takového jednání.
-
Uživatelský účet je osobní (tzn. registrován na konkrétní fyzickou nebo právnickou osobu), Kupující proto není oprávněn povolit užívání svého účtu třetím osobám.
-
Prodávající si vyhrazuje právo Uživatelský účet Kupujícího zrušit, a to zejména v případě, když jej Kupující více než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti plynoucí ze Smlouvy.
-
Kupující bere na vědomí, že webové rozhraní E-shopu a Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
-
CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
-
Kupní cena je vždy uvedena u konkrétního Zboží v rámci E-shopu, před potvrzením Objednávky a v potvrzení Objednávky. V případě rozporu mezi Kupními cenami je rozhodující Kupní cena před potvrzením Objednávky. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
-
Celková cena je na E-shopu uvedena vždy bez DPH a včetně DPH.
-
Kupující je povinen zaplatit Celkovou cenu po uzavření Smlouvy a před dodáním Zboží. Úhradu lze provést následujícím způsobem:
- Online platební kartou přes platební bránu GOPAY, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: www.gopay.cz. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 24 hodin od doručení Potvrzení objednávky.
-
Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou v Objednávce. Faktura bude též dostupná v Uživatelském účtu.
-
Vlastnické právo ke Zboží na Kupujícího přechází okamžikem zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na bankovní účet Prodávajícího, v ostatních případech je zaplacena okamžikem úspěšného provedení platby.
-
DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
-
Zboží bude Kupujícímu doručeno prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna.
-
Způsoby doručení, jejich podmínky a cena závisí na podmínkách toho kterého dopravce, kdy si Kupující způsob dopravy vybírá před potvrzením Objednávky. V rámci výběru způsobu doručení je Kupující informován i o ceně jednotlivých způsobů doručení.
-
Zboží je možné doručit v rámci České republiky a Slovenské republiky.
-
Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží bude Kupujícímu sdělena v Potvrzení Objednávky. Tato doba je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání.
-
Návod k použití je uveden přímo na obalu výrobku, s jehož obsahem je Kupující povinen se seznámit předtím, než začne Zboží používat. Fakturu za Zboží zašle Prodávající Kupujícímu elektronicky na e-mailovou adresu, která je uvedena ve Smlouvě.
-
Při převzetí Zboží od dopravce je povinností Kupujícího zkontrolovat neporušenost obalu Zboží. V případě jakýchkoli závad nebo skutečností, které svědčí o neoprávněné manipulaci či otevření zásilky nebo o možném poškození Zboží je Kupující povinen odmítnout převzetí Zboží od dopravce a sepsat s dopravcem zápis o takové skutečnosti, s uvedením důvodů odmítnutí převzetí Zboží. Převezme-li Kupující Zboží, má se za to, že Zboží neobsahovalo žádné takové vady. O odmítnutí převzetí Zboží je Kupující povinen Prodávajícího neprodleně informovat a současně s tím mu předložit zápis o odmítnutí převzetí Zboží podepsaný Dopravcem. Pokud Kupující takový zápis k reklamaci nedoloží, nemusí být reklamace Prodávajícím uznána.
-
Porušení povinnosti Kupujícího Zboží převzít nemá, s výjimkou případů podle čl. 6, odst. 6.5., za následek porušení povinnosti Prodávajícího Zboží doručit. Porušení povinnosti převzít Zboží se nepovažuje za odstoupení od smlouvy. Porušení povinnosti Kupujícího převzít zboží, s výjimkou oprávněných případů podle čl. 6, odst. 6.5, se považuje za podstatné porušení smlouvy zakládající právo Prodávajícího odstoupit od Smlouvy, pokud se Prodávající nerozhodne pokusit o opakované doručení Zboží.
-
Případné odstoupení od smlouvy je účinné okamžikem písemného doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy Kupujícím a nemá vliv na nárok na uhrazení Kupní ceny včetně Ceny za dopravu, případně na nárok Prodávajícího na náhradu škody, pokud vznikla.
-
Nepřevezme-li si Kupující zboží, Prodávající jej uskladní do doby opakovaného doručení nebo odstoupení od smlouvy, za což mu od Kupujícího náleží úplata ve výši 0,05 % z ceny Zboží za každý započatý den.
-
Pokud je z důvodů vzniklých na straně Kupujícího Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Kupující povinen nahradit Prodávajícímu náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje a vyúčtování těchto nákladů zašle Prodávající Kupujícímu na e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě. Tyto náklady jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
-
Nebezpečí škody na Zboží přechází na Kupujícího předáním Zboží prvnímu dopravci. V případě osobního převzetí Zboží v provozovně Kupujícího přechází nebezpečí škody na Kupujícího převzetím Zboží. Nepřevezme-li Kupující Zboží, ačkoliv mu to Prodávající dohodnutým způsobem umožnil, přechází na Kupujícího nebezpečí škody na Zboží v okamžiku, kdy jej měl možnost převzít, ale z důvodů na straně Kupujícího k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží znamená, že od tohoto okamžiku nese Kupující veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
-
V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti, bude Prodávající Kupujícího informovat, pokud došlo k mimořádnému výpadku výroby Zboží, přičemž Prodávající rovněž sdělí novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné objednané Zboží dodat.
-
Prodávající je oprávněn Kupujícímu nedodat Zboží (a to i v případě, že byla Objednávka Zboží ze strany Prodávajícího již potvrzena), má-li Kupující vůči Prodávajícímu jakékoli peněžité či nepeněžité závazky, s jejichž plněním se ocitne v prodlení, a to až do jejich úplného uhrazení či jiného způsobu splnění. Takové nedodání či opožděné dodání Zboží se nepovažuje za porušení povinnosti na straně Prodávajícího.
-
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
-
Prodávající zaručuje, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.10. Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
-
odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti a jiným ujednaným vlastnostem;
-
je vhodné k ujednanému účelu, a nebyl-li ujednán, pak k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
-
množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, odpovídá vlastnostem stanoveným ve Smlouvě, jinak obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které lze rozumně očekávat,
-
je dodáno s ujednaným příslušenstvím a návodem k použití, který je uveden na obalu produktu.
-
Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí těmito Podmínkami a v rozsahu jimi neupraveném též obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 Občanského zákoníku).
-
Kupující je povinen Zboží ihned po převzetí Zboží rozbalit, provést jeho řádnou kontrolu a vyzkoušení s odbornou péčí. Jakékoliv vady Zboží je třeba písemně oznámit Prodávajícímu na e-mail: info@perfektneuklizeno.cz bez zbytečného odkladu poté, co je Kupující mohl při vynaložení odborné péče zjistit. U zjevných vad činí lhůta bez zbytečného odkladu 5 pracovních dní od převzetí Zboží, u skrytých vad činí 1 měsíc ode dne, kdy Kupující mohl vadu při vynaložení odborné péče zjistit, nejdéle však 6 měsíců od převzetí Zboží. V případě pozdě vytknutých vad nenáleží Kupujícímu práva z vadného plnění.
-
Pro reklamaci je Kupující povinen použitý vzorový formulář poskytovaný Prodávajícím, který tvoří přílohu č. 1 těchto Podmínek. V reklamaci je Kupující povinen uvést zejména Zboží, jehož se reklamace týká a popis, v čem spočívá nebo jak se projevuje vada Zboží. Kupující k reklamaci připojí podklady potřebné k posouzení vady (zejména odpovídající foto nebo videodokumentaci) a zašle na e-mail: info@perfektneuklizeno.cz.
-
V případě vadného plnění má Kupující právo na bezplatné odstranění vady přednostně opravou, a není-li to možné, pak dodáním nového nebo chybějícího Zboží. Nelze-li vadu odstranit, má Kupující právo na přiměřenou slevu z Kupní ceny, nebo, je-li vada Zboží vadou podstatnou, na odstoupení od Smlouvy. V případě koupě většího počtu kusů Zboží se práva z vadného plnění týkají vždy pouze jednotlivých vadných kusů Zboží.
-
Požádá-li o to Prodávající, umožní mu Kupující prohlídku Zboží za účelem posouzení tvrzených vad Zboží a jejich případného odstranění. Dle pokynu Prodávajícího Kupující buď umožní prohlídku Zboží v místě dodání nebo jej odešle Prodávajícímu na adresu: Synergy Company s.r.o., Hamerská 19, 779 00 Olomouc.
-
Bude-li Prodávajícím vada uznána jako oprávněná, má Kupující nárok na náhradu prokázaných nutných nákladů, které v souvislosti s reklamací a umožněním prohlídky Zboží skutečně vynaložil.
-
Prodávající neodpovídá za běžné opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, za vady způsobené chemickými vlivy, nesprávným užíváním, nevhodným skladováním apod. Pokud se ukáže reklamace jako neoprávněná s tím, že Prodávající za vadu neodpovídá a tato byla způsobena nevhodným užíváním, skladováním nebo jinými vlivy, za něž Prodávající neodpovídá je Kupující povinen Prodávajícímu uhradit veškeré náklady spojené s vyřízením reklamace.
-
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
-
Vznikne-li Kupujícímu v souladu se Smlouvou právo na odstoupení od Smlouvy, je Kupující povinen Prodávajícím doručit písemné oznámení o odstoupení od Smlouvy s uvedením přesného označení Zboží, ohledně kterého od Smlouvy odstupuje a důvodu odstoupení. Současně je povinen mu vrátit Zboží, ohledně kterého od Smlouvy odstoupil, nedohodne-li se s Prodávajícím písemně jinak. Zboží je Kupující povinen vrátit čisté, kompletní, včetně originálního obalu. Kupující je povinen zasílat Zboží Prodávajícímu doporučeně na adresu: Synergy Company s.r.o., Hamerská 19, 779 00 Olomouc. Zboží nesmí být zasíláno zpět na dobírku, Prodávající není povinen takovou zásilku převzít.
-
Prodávající vrátí Kupujícímu zaplacenou Kupní cenu do 14 dnů od obdržení vráceného Zboží.
-
V případě odstoupení od Smlouvy Kupující odpovídá za snížení hodnoty Zboží, ke kterému došlo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nezbytně nutné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým by se Kupující se Zbožím seznamoval v kamenné prodejně. Prodávající je oprávněn pohledávku z titulu snížení hodnoty Zboží započíst na pohledávku Kupujícího na vrácení Kupní ceny.
-
Prodávající je oprávněn odstoupit od Smlouvy v případech stanovených Smlouvou, platnými právními předpisy a dále kdykoli před dodáním Zboží, pokud existují objektivní důvody, pro které není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob, jako jsou dočasné nebo trvalé výpadky v dostupnosti Zboží, nebo důvody spočívající v povaze Zboží).
-
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
-
Pokud právní vztah Prodávajícího a Kupujícího obsahuje mezinárodní prvek (tedy například je Zboží zasíláno mimo území České republiky nebo je Kupující zahraničním subjektem), budou se veškeré právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniklé v souvislosti s uzavřením a plněním Smlouvy (včetně otázek platnosti jejího uzavření a vzniku, práv z vadného plnění, nároků na náhradu škody aj.) vždy řídit právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Případné spory budou řešeny před obecnými soudy České republiky.
-
Veškerá korespondence mezi smluvními stranami bude probíhat prostřednictvím elektronické pošty. E-mailová adresa Prodávajícího je info@perfektneuklizeno.cz. Prodávající bude doručovat Kupujícímu na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou Kupující Prodávajícího kontaktoval.
-
Prodávající je oprávněn jakékoli své peněžité pohledávky, splatné i nesplatné, kdykoli jednostranně započíst oproti jakýmkoli pohledávkám Kupujícího, a to i tehdy, jde-li o pohledávky vzniklé z různých Smluv či z různých právních důvodů. Kupující je oprávněn své pohledávky oproti pohledávkám Prodávajícího započíst výhradně s předchozím písemným souhlasem Prodávajícího.
-
Znění těchto Podmínek může Prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
-
V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy apod.), nenese Prodávající odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci.
-
Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci.
-
Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 1.5.2025.