Obchodní podmínky B2B

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO E-SHOP


Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „ Podmínky “) řídí všechny kupní smlouvy uzavírané mezi společnostmi Perfektně uklizeno, sro, se sídlem Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10, IČO 22244239, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 412285, e-mail info@perfektneuklizeno.cz, telefonní číslo 776 018 754 (dále jen jako „ Prodávající “) a třetími osobami, které jsou podnikateli ve smyslu § 420 a násl. zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „ Kupující “), na základě kterého Prodávající dodává Kupujícímu zboží ze svého. Tyto obchodní podmínky se nevztahují na smluvní vztahy se spotřebiteli .


Podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ Občanský zákoník “) vzájemná práva a povinnosti Kupujícího a Prodávajícího vzniklá v souvislosti nebo na základě těchto kupních smluv (dále jen „ Smlouva “) uzavřených prostřednictvím E-shopu Prodávajícího na webových stránkách www.perfektneuklizeno.cz (dále jen „ E-shop “) . Smlouvy jsou uzavírány za pomoci prostředků komunikace na dálku – distančním způsobem v prostředí B2B E-shopu prodejce, a to prostřednictvím rozhraní webových stránek (dále jen „ E-shop webového rozhraní “).


Informace o zpracování osobních údajů Kupujícího jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů na webových stránkách www.perfektneuklizeno.cz.


Veškeré právní vztahy vzniklé v souvislosti se Smlouvou řídí právní řád České republiky, zejména Občanským zákoníkem. Tyto podmínky jsou základními podmínkami prodeje zboží Prodávajícího a pokud se odchylují od dispozitivních právních norem právního řádu České republiky, mají před těmito normami přednost. Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Případné odlišné podmínky kupujícího jsou platné pouze v případě výslovného písemného souhlasu Prodávajícího. Odchylná ujednání v jednotlivých smlouvách uzavíraných mezi Prodávajícím a Kupujícím (kupní smlouva, rámcová kupní smlouva, smlouvy o partnerství, smlouvy o spolupráci apod.) mají před těmito Podmínkami přednost. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.


  1. NĚKTERÉ DEFINICE

    1. Kupní cena je finanční částka, kterou bude Prodávající hradit za Zboží;

    2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou bude prodávající hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;

    3. Celková cena je součet Kupní ceny a Ceny za dopravu;

    4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů České republiky;

    5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů na Konečnou cenu;

    6. Objednávka je smluvní návrh Kupujícího na uzavření Smlouvy s Prodávajícím;

    7. Uživatelský účet je účet zřízený na webovém rozhraní E-shopu na základě Kupujícím shromážděných údajů, který umožňuje uzavírání Smluv prostřednictvím komunikace na dálku, uchování zadaných údajů, historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;

    8. Kupující je osoba, která je podnikatelem ve smyslu § 420 a násl. zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník nakupující na E-shopu;

    9. Zboží jsou veškeré movité věci ze sortimentu Prodávajícího, které lze zakoupit na E-shopu.


  1. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

    1. Koupě Zboží (a tedy uzavření Smlouvy) je možné pouze přes webové rozhraní E-shopu.

    2. Při nákupu Zboží je povinnosti Kupujícího poskytnout prodávajícímu úplné, pravdivé a správné informace. Informace, které poskytl prodávajícímu v Objednávce jsou považovány za pravdivé a správné.

    3. Objednávkou Zboží se potvrzuje, že za Kupujícího jsou oprávněny jednat veškeré osoby přicházející se na jeho provozovně nebo v jiném jím uvedeném místě dodání, zejména jeho zaměstnanci, přičemž tyto osoby jsou oprávněny za Kupujícího s Prodávajícím vstupovat do smluvních vztahů, uznávat závazky, přebírat dokládat Zboží, potvrzovat údaje, faktury atd.


  1. UZAVŘENÍ SMLOUVY

    1. Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce.

    2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku platí Kupující.

    3. K uzavření Smlouvy dojde na základě Objednávky Kupujícího vytvořené v prostředí E-shopu. V případě registrovaného uživatele tak může být provedeno prostřednictvím jeho uživatelského účtu na E-shopu. Objednávka musí obsahovat následující údaje:

      1. Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu Kupující označí Zboží, o jehož nákup má zájem, tlačítko „Přidat do košíku“)

      2. Informace o Kupní ceně, Cena za dopravu, způsob platby celkové ceny a požadovaným způsobem doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Kupní ceně, Ceně za dopravu a Konečné ceny budou zobrazeny automaticky na základě Kupujícího zvoleného Zboží, způsobem jeho doručení a platby;

      3. Identifikační, fakturační a kontaktní údaje Kupujícího potřebného ke splnění Smlouvy, včetně doručení Zboží a vyúčtování celkových cen; zejména tedy název společnosti / jméno, příjmení, sídlo, IČO, DIČ, doručovací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa.

    4. V průběhu tvorby Objednávky Můžete až do doby jejího dokončení měnit a kontrolovat. jedním tlačítkem „Objednat s platbami“ dojde k dokončení odeslání závazné Objednávky Prodávajícímu. Před uvedeným tlačítkem je nejprve nutné potvrdit seznámení se a souhlas s Podmínkami a Zásadami zpracování osobních údajů Prodávajícího prostřednictvím zatrhávacích tlačítek. V opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. Zaslaná Objednávka je ze strany Kupujícího závazná a nelze ji odvolat.

    5. Objednávku Kupujícího Prodávajícího v co nejkratší době od doručení zprávy odeslané na e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Doručením Potvrzení Objednávky uzavřít Smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím.

    6. Mohou nastat případy, kdy Prodávající nebude moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situaci, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy si chcete objednat větší počet kusů Zboží, než kolik je ze strany Prodávajícího umožnit. Informace o maximálním počtu Zboží je vždy uvedeno v rámci E-shopu před učiněním Objednávky. V případě, že je to jakýkoli důvod, pro který Prodávající nebude moci Objednávku potvrdit, Prodávající, pokud to potřebujeme informovat, případně mu zašlete nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy chci písemně (včetně formy e-mailových zpráv) potvrdí tuto pozměněnou nabídku Prodávajícího.

    7. V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Kupní cena, není Prodávající povinen Zboží za tuto Kupní cenu dodat ani v případě, kdy potvrdil Objednávku, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Prodávajícího Kupujícího bezodkladně informuje a zašle mu nabídku na uzavření nové smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Za zjevnou chybu v Kupní ceně považujeme například situaci, kdy Kupní cena neodpovídá očekávanému nebo chybí či přebývá cifra. V případě, že nabídku Prodávajícího neakceptuje, má Prodávající právo od Smlouvy odstoupit.

    8. Okamžikem uzavření Smlouvy vzniká Kupujícímu závazek k zaplacení celkové ceny.

    9. V některých případech může prodejce na nákup Zboží umožnit využití slevy (např. ve formě kódu kódu). Pro poskytnutí slevy je třeba v rámci návrhu Objednávky vyplnit údaje o této slevě do předem určeného pole. V případě, že tak kupující neučiní, nemůže se později poskytnout slevy na dané zboží domáhat.


  1. UŽIVATELSKÝ ÚČET

    1. Na základě registrace v rámci E-shopu můžete chtít přistupovat ke svému Uživatelskému účtu.

    2. Při registraci Uživatelského účtu je povinnost Kupujícího uvést úplné, správné a pravdivé zadané údaje av případě změny je bez zbytečného odkladu aktualizovat.

    3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečeným uživatelským jménem a heslem. Je povinností kupujícího tyto přístupové údaje chránit a neposkytovat třetím osobám. Veškeré jednání, které použijete Uživatelského účtu učiní, považuje Prodávající za jednání Kupujícího, případné zneužití přístupových tedy nemá vliv na platnost takového jednání.

    4. Uživatelský účet je osobní (tzn. registrován na konkrétní fyzickou nebo právnickou osobu), Kupující proto není oprávněn povolit užívání svého účtu třetím osobám.

    5. Prodávající si poskytuje právo Uživatelský účet zejména zrušit, a to v případě, když jeho Kupující více než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy trpí svou povinností plynoucí ze Smlouvy.

    6. Kupující bere na vědomí, že webové rozhraní E-shop a Uživatelský účet nemusí být dostupný, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.


  1. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA

    1. Kupní cena je vždy uvedena u konkrétního Zboží v rámci E-shopu, před potvrzením Objednávky av potvrzení Objednávky. V případě rozporu mezi Kupními cenami je Kupní cena před potvrzením Objednávky. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

    2. Celková cena je na E-shopu uvedena vždy bez DPH a včetně DPH.

    3. Zákazník je povinen zaplatit celkově cenu po uzavření Smlouvy a před dodáním Zboží. Úhradu lze provést následujícím způsobem:

- Online platební kartou přes platební bránu GOPAY, přičemž platba se řídí touto platební bránou, které jsou dostupné na adrese: www.gopay.cz. V případě platby kartou online je Celková cena platná do 24 hodin od doručení Potvrzené objednávky.

  1. Faktura bude v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a bude zaslána na e-mailovou adresu Chcete-li uvedenou v Objednávce. Faktura bude také dostupná v Uživatelském účtu.

  2. Vlastnické právo ke Zboží na Kupujícího přechází okamžikem zaplacení celkové ceny a převzetí Zboží. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na bankovní účet Prodávajícího, v ostatních případech je zaplacena okamžitá platba úspěšného provedení.


  1. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

    1. Zboží bude kupujícímu doručeno prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna.

    2. Způsoby doručení, jejich podmínky a cena závisí na podmínkách toho kterého dopravce, kdy si přejete dopravu vyžadovat před potvrzením Objednávky. V rámci výběru způsobu doručení je požadováno informování o ceně jednotlivých doručení.

    3. Zboží je možné doručit v rámci České republiky a Slovenské republiky.

    4. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží bude Kupujícímu sdělena v Poní Objednávky. Tato doba je pouze orientační a může se zobrazit od skutečné doby dodání.

    5. Návod k použití je uveden přímo na obalu výrobku, s jehož obsahem je povinen se přihlásit předtím, než začne Zboží používat. Fakturu za Zboží zašle Kupujícímu elektronicky na e-mailovou adresu, která je uvedena ve Smlouvě.

    6. Při převzetí Zboží od dopravce je povinností Kupujícího zkontrolovat neporušenost obalu Zboží. V případě případné závady nebo skutečnosti, které svědčí o neoprávněné manipulaci či odeslání zásilky nebo o možném poškození Zboží je povinen odmítnout převzetí Zboží od dopravce a u dopravce zápis o takové skutečnosti, s uvedením odmítnutí převzetí Zboží. Převezme-li Kupující Zboží, má se za to, že Zboží neobsahovalo žádné takové vady. O odmítnutí převzetí Zboží je povinen Prodávajícího informovat a současně s tím mu předložit zápis o odmítnutí převzetí Zboží podepsaným Dopravcem. Pokud chcete takový zápis k reklamaci nedoloží, nemusí být reklamace Prodávajícím uznána.

    7. Porušení povinnosti kupujícího Zboží převzít nemá, s případy případů podle čl. 6, odst. 6.5., za následek porušení povinnosti Prodávajícího Zboží doručit. Porušení povinnosti převzít Zboží se nepovažuje za odstoupení od smlouvy. Porušení povinnosti kupujícího převzít zboží, s oprávněnými případy podle čl. 6, odst. 6.5, považuje se za podstatné porušení smlouvy zakládající právo Prodávajícího odstoupit od Smlouvy, pokud se Prodávající nerozhodne pokusit o opakované doručení Zboží.

    8. Případné odstoupení od smlouvy je aktuálním okamžikem písemného oznámení o odstoupení od Smlouvy Kupujícím a nemá vliv na nárok na uhrazení Kupní ceny včetně Ceny za dopravu, případně na nárok Prodávajícího na náhradu škody, pokud vznikla.

    9. Nepřevezme-li si Kupující zboží, Prodávající jej uskladní do doby opakovaného doručení nebo odstoupení od smlouvy, za což mu od Kupujícího náleží úplata ve výši 0,05 % z ceny Zboží za každý započatý den.

    10. Pokud je z vzniklých důvodů kupujícího Zboží doručováno nebo jiným způsobem, než bylo ve smlouvě dohodnuto, je povinen nahradit Prodávajícímu s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje a vyúčtování těchto nákladů zašle Prodávajícímu Kupujícímu na e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě. Tyto náklady jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

    11. Nebezpečí škody na Zboží přechází na Kupujícího předáním Zboží prvnímu dopravci. V případě osobního převzetí Zboží v provozovně Kupujícího přechází nebezpečí škody na kupujícího převzetím Zboží. Nepřevezme-li Kupující Zboží, ačkoliv mu k Prodávajícímu dohodnutému způsobu nabízení, přechází na kupujícího nebezpečí škody na Zboží v okamžiku, kdy její možnost převzít, ale z důvodů, které si přejete k převzetí nepřijata. Přechod nebezpečí škody na Zboží znamená, že od tohoto okamžiku potřebuje veškeré důsledky se ztrátou, zničením, poškozením či pravděpodobně znehodnocením Zboží.

    12. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti, bude Prodávající Kupujícího informovat, pokud došlo k mimořádnému výpadku výroby Zboží, přičemž Prodávající rovněž poskytl novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné objednané Zboží dodat.

    13. Prodávající je oprávněným nedostatkem Zboží (a to iv, že byla Objednávka Zboží ze strany Prodávajícího již potvrzena), má-li Kupující Kupujícímu Prodávajícímu jakékoli peněžité či nepeněžité závazky, s dodáním plnění se ocitne v prodlení, a to až do jejich úplného uhrazení či jiného způsobu plnění. Takové nedodání či opožděné dodání Zboží nepovažuje za porušení povinnosti na straně prodávajícího.


  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

    1. Prodávající poskytne škody, že v době přechodu nebezpečí na Zboží podle čl. 6.10. Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:

      1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti a jiným ujednaným vlastnostem;

      2. je k ujednanému účelu, a nebyl-li ujednán, pak k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;

      3. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, odpovídá vlastnostem stanoveným ve Smlouvě, jinak obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které lze rozumně očekávat,

      4. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a návodem k použití, který je uveden na obalu produktu.


  1. Práva a povinnosti ohledně práva z vadného plnění se řídí těmito Podmínkami v rozsahu jimi neupraveným i obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 Občanského zákoníku).

  2. Kupující je povinen Zboží ihned po převzetí Zboží rozbalit, provést jeho řádnou kontrolu a vyzkoušení s odbornou péčí. Jaké vady Zboží je třeba písemně oznámit Prodávajícímu na e-mail: info@perfektneuklizeno.cz bez zbytečného odkladu poté, co je třeba chtěl při vynaložení odborné péče zjistit. U zjevných vad činí lhůta bez zbytečného odkladu 5 pracovních dní od převzetí zboží, u skrytých vad 1 měsíc ode dne, kdy kupující mohl vadu při vynaložení odborné péče zjistit, nejdéle však 6 měsíců od převzetí Zboží. V případě pozdě vytknutých vad nenáleží Kupujícímu práva z vadného plnění.

  3. Pro reklamu je povinen použít vzorový formulář poskytovaný Prodávajícím, který tvoří přílohu č. 1 těchto Podmínek. V reklamaci je povinen uvést zejména Zboží, jehož se reklama týká a popis, v čem spočívá nebo jak se vadí zboží. Kupující k reklamaci připojí podklady potřebné k posouzení vad (zejména odpovídající foto nebo videodokumentaci) a zašle na e-mail: info@perfektneuklizeno.cz.

  4. V případě vadného plnění má kupující právo na bezplatné odstranění vad přednostně opravit, a není-li to možné, pak dodáním nového nebo chybějícího zboží. Nelze-li vadu odstranit, má kupující právo na přiměřenou slevu z Kupní ceny, nebo je-li vadou Zboží vadou podstatnou, na odstoupení od Smlouvy. V případě koupě většího počtu kusů Zboží se práva z vadného plnění týkají vždy pouze jednotlivých vadných kusů Zboží.

  5. Požádá-li o to Prodávajícího, umožní mu zobrazit si Zboží za účelem posouzení tvrzených vad Zboží a jejich případného odstranění. Dle pokynu Prodávajícího Kupující buď umožní prohlídku Zboží v místě dodání nebo její odešle Prodávajícímu na adresu: Synergy Company sro, Hamerská 19, 779 00 Olomouc.

  6. Bude-li Prodávajícím vada uznána jako oprávněná, má nárok na náhradu prokázaných nutných nákladů, které v souvislosti s reklamací a dovolením prohlídky Zboží skutečně vynaložil.

  7. Prodávající neodpovídá za běžné opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, za vady způsobené chemickými vlivy, nesprávným užíváním, nevhodným skladováním apod. Pokud se ukáže reklamace jako neoprávněná s tím, že Prodávající za vadu neodpovídá a tato byla způsobena nevhodným užíváním, skladováním nebo jinými vlivy, za něž Prodávající neodpovídá je Kupující povinen uhradit veškeré náklady spojené s vyřízením reklamace.


  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

    1. Vznikne-li kupujícímu v souladu se Smlouvou práva na odstoupení od smlouvy, je povinen Prodávající doručit písemné oznámení o odstoupení od smlouvy s uvedením přesného označení Zboží, ohledně kterého od smlouvy odstupuje a důvod odstoupení. Zároveň je povinen mu vrátit Zboží, ohledně kterého od Smlouvy odstoupil, nedohodně-li se s Prodávajícím písemně jinak. Zboží je povinen vrátit čisté, kompletní, včetně originálního obalu. Kupující je povinen zasílat Zboží Prodávajícímu doporučeně na adresu: Synergy Company sro, Hamerská 19, 779 00 Olomouc. Zboží nesmí být zasíláno zpět na dobírku, Prodávající není povinen takovou zásilku převzít.

    2. Prodávající vrátí kupujícímu zaplacenou Kupní cenu do 14 dnů od obdržení vráceného Zboží.

    3. V případě odstoupení od Smlouvy Odpovídám za snížení hodnoty Zboží, ke kterému došlo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nezbytně nutné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým by se Kupující se Zbožím seznamoval v kamenné prodejně. Prodávající je oprávněnávku z titulu snížení hodnoty Zboží započíst na pohledávku Kupujícího na vrácení Kupní ceny.

    4. Prodávající je oprávněn odstoupit od Smlouvy v případech stanovených Smlouvou, platnými právními předpisy a dále kdykoli před dodávaným Zbožím, existují objektivní důvody, pro které není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob, jako jsou dočasné nebo trvalé výpadky v dostupnosti Zboží, nebo důvody spočívající v povaze Zboží).


  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    1. Pokud právní vztah obsahuje Prodávajícího a Kupujícího mezinárodní prvek (tedy např. je Zboží zasíláno mimo území České republiky nebo je Kupujícím zahraničním subjektem), budou se veškeré právní vztahy mezi Prodávajícím řídit a Kupujícím vzniklé v souvislosti s uzavřením a plněním Smlouvy (včetně otázek platnosti jejího uzavření a vzniku, práv z vadného plnění, nárok na náhradu škody aj.) vždy právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Případné spory budou řešeny před obecnými soudy České republiky.

    2. Veškerá korespondence mezi smluvními stranami bude probíhat prostřednictvím elektronické pošty. E-mailová adresa Prodávajícího je info@perfektneuklizeno.cz . Prodávající bude doručovat Kupujícímu na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou Kupujícího Prodávajícího kontaktoval.

    3. Prodávající je jakékoli oprávněné peněžité pohledávky splatné i nesplatné, kdykoli jednostranně započíst oproti své pohledávkám, kupujícímu a to i tehdy, jde o pohledávky vzniklé z různých Smluv z různých právních důvodů. Kupující je oprávněn své pohledávky oproti pohledávkám Prodávajícího započíst pouze s předchozím písemným souhlasem Prodávajícího.

    4. Znění těchto Podmínek může Prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

    5. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní apod.), není Prodávající odpovědný za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci.

    6. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamu.

    7. Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.5.2025.